Tuesday, April 22, 2014

OSTEMATRIX DAN KHASIATNYA.


Ostematrix adalah supplemen yang MESTI saya ambil setiap hari.Kenapa saya kena makan vitamin ini?
Jom kita tengok apa kelebihannya.





APA ITU OSTEMATRIX & KEBAIKANNYA ?

1.Kombinasi hebat dari Kalsium,Magnesium dan Vitamin D.

   * Kalsium - untuk kesihatan gigi dan tulang agar tidak reput.

(1 biji Ostematrix = 250mg kalsium)

   * Magnesium - mengurangkan kekejangan dan keletihan otot,merendahkan 

tekanan darah dan  mengurangkan sakit senggugut.

   * Vitamin D - Fungsi ibarat span kerana menyerap Kalsium dan memproses 

Kalsium agar  bekerja dengan lebih baik untuk badan kita.

Nampak tak betapa Ostematrix ini lebih dari kalsium dan memang badan kita 

sangat memerlukan untuk menjalani aktiviti harian.

InsyaAllah, jika kita consume dengan istiqomah kita akan mencapai 

kesihatan yang optimum.



PENGALAMAN@ TESTIMONIAL OSTEMATRIX DARI  DIRI SENDIRI

Saya mula kenal Ostematrix pada tahun 2012, di mana saya beli untuk menjadikan badan 

saya CERGAS & TENANG menjalani kehamilan anak ke 5!Alhamdulilah tiada lagi gusi 

berdarah selepas memberus gigi dan tiada pereputan gigi yang teruk seperti sebelum 

mengandung anak ke 4.

Habis gigi saya dek kerana kurang kalsium....hanya bergantung pada susu FRISO saja utk 

bekalan kalsium saya.

Dan sekarang baby saya yang bertuah tu dah pun setahun namun saya tetap maintain 

consume Ostematrix kerana.....kerana apa?

Saya perlukan khasiat2nya utk saya jadi SUPERMUM!Saya mulakan kehidupan harian 

seawal 5.45pagi dan tidur pada pukul 12 malam.Dalam jangkamasa itu saya melakukan

pelbagai aktiviti beribadah....bekerja...memasak...membasuh...membuat 

tempahan coklat....melayan anak2 dan suami.

Saya nak gigi dan tulang saya sihat....jika tak mana nak cantik...mana nak tegap kan?? ....:)

Jadi, sesiapa yang berminat boleh call/whatsapp Noorfadzilah 018 7944556.





No comments:

Post a Comment